szkolenia HACCP, GHP, GMP, bezpieczeństwo żywności, jakość żywności

 In English: about us
Nasi partnerzy





Dalmyt - pest control, zwalczanie szkodników, kontrola szkodników



W dyskontach najtaniej

Firma badawcza Nielsen przygotowała dla „Rzeczpospolitej” porównanie cen koszyka 20 produktów spożywczych w zależności od kanału sprzedaży. Podobnie jak w badaniu czerwcowym ceny wzrosły średnio o 1,3 proc., choć we wcześniejszych badaniach regularnie spadały.

Okazją do najtańszych zakupów są nadal sklepy dyskontowe, choć to w nich ceny wzrosły najmocniej. Przy obecnym spowolnieniu w branży przyciągają coraz więcej klientów. Ich oferta składa się głównie z produktów pod markami własnymi, które mogą być nawet o 30 proc. tańsze od firmowych odpowiedników.

Z tanimi sklepami zaczęły konkurować hipermarkety. Największe sklepy jako jedyne mogą się pochwalić spadkiem cen – o 0,6 proc. Wyniki globalnych koncernów są gorsze niż w ub. r. – promocjami walczą o utrzymanie poziomu przychodów, ale na poziomie zysków jest dużo gorzej. Na obniżanie cen stawiają także supermarkety delikatesowe.

Źródło: Onet.pl

Nasze wydawnictwa
"Bezpieczeństwo i Higiena Żywności"
2006-2007 © Biuro Promocji Jakości
szkolenia HACCP, GHP, GMP, bezpieczeństwo żywności, jakość żywności
Projekt & cms: www.zstudio.pl