szkolenia HACCP, GHP, GMP, bezpieczeństwo żywności, jakość żywności

 In English: about us
Nasi partnerzy





Dalmyt - pest control, zwalczanie szkodników, kontrola szkodników



E-żywność

Rocznie na żywność wydajemy w Internecie 100 mln zł. Wartość rynku rośnie o kilkadziesiąt procent rocznie, a niektórym sklepom obroty skoczą kilkakrotnie – czytam w Rzeczpospolitej.

Według Frisco.pl e-wydatki na żywność rosną po kilkadziesiąt procent rocznie. Sprzedaż prowadzi ponad 100 sklepów, czasami specjalizujących się tylko w winach czy zdrowej żywności – podaje Rzeczpospolita.

W Wielkiej Brytanii sprzedaż w sieci odpowiada nawet za 7 proc. handlu żywnością. Liderami są Tesco i działający od siedmiu lat Ocado.com, którego obroty wynoszą już 1 mld funtów. Andrzej Wojciechowicz, prezes Bomi twierdzi na łamach Rzeczpospolitej, że co prawda w Polsce Internet pozostanie tylko uzupełnieniem oferty i nigdy nie stanie się kanałem dominującym, jednak jest to perspektywiczny kanał, na którym także można zarobić.

Źródło: Rzeczpospolita

Nasze wydawnictwa
"Bezpieczeństwo i Higiena Żywności"
2006-2007 © Biuro Promocji Jakości
szkolenia HACCP, GHP, GMP, bezpieczeństwo żywności, jakość żywności
Projekt & cms: www.zstudio.pl